Με αγορές 39€ δωρεάν μεταφορικά

Καλάθι

0

0 items - 0,00 €

Wishlist

Συχνές Ερωτήσεις

1. Γιατί δεν έλαβα email επιβεβαίωσης ή δεν λαμβάνω τα μηνήματα ενημέρωσης για την παραγγελία μου;

Οι πιο συχνοί λόγοι για αυτό είναι:
  • 1. Απόρριψη μηνύματος από την υπηρεσία email του παραλήπτη, λόγω φίλτρων Spam (ανεπιθύμητων) ή ο χώρος αποθήκευσης email (mailbox) είναι γεμάτος.
  • 2. Η διεύθυνση E-mail που καταχωρήθηκε στην παραγγελία είναι λάθος και το μήνυμα έχει σταλεί σε λάθος παραλήπτη ή ανύπαρκτη διεύθυνση.

2. Ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας σας; Λειτουργείτε στις αργίες;

Το ωράριο λειτουργίας μας είναι τις εργάσιμες ημέρες: Δευτέρα και Τετάρτη 08:30 - 17:00 και Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή 08:30-21:00.
Σάββατα, Κυριακές και επίσημες αργίες είμαστε κλειστά, αλλά δεχόμαστε παραγγελίες που θα εξυπηρετηθούν την επόμενη εργάσιμη μέρα.

Το ωράριο του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι διαφορετικό: Δευτέρα και Τετάρτη 09:00 - 17:00 και Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή 09:00 - 21:00 (επίσης μόνο εργάσιμες ημέρες). Για επικοινωνία εκτός ωραρίου λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου παρακαλούμε στείλτε μας email.


Για περαιτέρω διευκρίνισεις ή πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας: