Facebook Pixel

Συχνές Ερωτήσεις

1. Γιατί δεν έλαβα email επιβεβαίωσης ή δεν λαμβάνω τα μηνήματα ενημέρωσης για την παραγγελία μου;


Οι πιο συχνοί λόγοι για αυτό είναι:
  • 1. Απόρριψη μηνύματος από την υπηρεσία email του παραλήπτη, λόγω φίλτρων Spam (ανεπιθύμητων) ή ο χώρος αποθήκευσης email (mailbox) είναι γεμάτος.
  • 2. Η διεύθυνση E-mail που καταχωρήθηκε στην παραγγελία είναι λάθος και το μήνυμα έχει σταλεί σε λάθος παραλήπτη ή ανύπαρκτη διεύθυνση.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail: [email protected] για να λύσουμε το πρόβλημα.


2. Ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας σας; Λειτουργείτε στις αργίες;


Το ωράριο λειτουργίας μας είναι τις εργάσιμες ημέρες: Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 19:00.
Σάββατα, Κυριακές και επίσημες αργίες είμαστε κλειστά, αλλά δεχόμαστε παραγγελίες που θα εξυπηρετηθούν την επόμενη εργάσιμη μέρα.

Το ωράριο του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι διαφορετικό: Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 19:00 (επίσης μόνο εργάσιμες ημέρες). Για επικοινωνία εκτός ωραρίου λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου παρακαλούμε στείλτε μας email.


3. Έλαβα την παραγγελία μου, αλλά κάποιο προϊόν ήταν σπασμένο ή κατεστραμμένο. Τι πρέπει να κάνω;


Όπως εξηγούμε και στη σελίδα "Παραγγελίες και Επιστροφές", αν υπάρχει κάποιο προϊόν σπασμένο πρέπει πρώτα απ' όλα να πάρετε μερικές φωτογραφίες με το κατεστραμένο προϊόν στο κουτί που παραλάβατε, ώστε να φαίνεται η ζημιά. Μετά πρέπει να στείλετε τις φωτογραφίες με email στο [email protected] εξηγώντας το πρόβλημα και εμείς θα το διορθώσουμε, είτε στέλνοντας ένα νέο ίδιο προϊόν, είτε επιστρέφοντας τα χρήματά σας.

Σε κάθε περίπτωση η επικοινωνία μαζί μας είναι απαραίτητη, καθώς και φωτογραφίες από το κατεστραμμένο προϊόν,ώστε να μπορούμε να ζητήσουμε ευθύνες από την μεταφορική εταιρεία.


4. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου και τί πρέπει να κάνω;


Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς, χωρίς καμία επιβάρυνση, αν δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα η αποστολή της. Θα γνωρίζετε ποιά είναι η στιγμή αυτή, διότι θα σας ενημερώσουμε με e-mail για την αποστολή της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που η ακύρωση της παραγγελίας γίνει μετά την αποστολής και πριν την παραλαβή, πρέπει να γίνει επιστροφή της παραγγελίας, οπότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής από τη μεταφορική και τυχόν έξοδα αντικαταβολής (αν έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή).

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε τη σελίδα "Παραγγελίες και Επιστροφές".


Για περαιτέρω διευκρίνισεις ή πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

  • E-mail: [email protected]
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 281 810 8100 (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 19:00).


Σημείωση: Το BestPharmacy.gr χρησιμοποιεί κάποιες δωρεάν εικόνες που προσφέρονται με παραπομπή στο δημιουργό τους, όπως οι παρακάτω: Image created by pikisuperstar - www.freepik.com