Facebook Pixel

Παραγγελίες, Ακυρώσεις και Επιστροφές

Τρόποι Παραγγελίας

Το BestPharmacy.gr σας δίνει τους εξής 3 τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα που επιθυμείτε:

 


 

1. Μέσω του Ιστοτοπου - E-Shop μας

Αν έχετε ήδη εγγραφεί ως πελάτης μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας με τη διεύθυνση e-mail σας και τον κωδικό σας. Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, υπάρχει σύνδεσμος για να σταλεί πάλι στο e-mail σας.

Αν δεν είστε εγγεγραμμένος και θέλετε να εγγραφείτε, επιλέξτε το σύνδεσμο [Εγγραφή] ή [Δημιουργία Λογαριασμού]. Το πλεονέκτημα που έχετε με την εγγραφή ως πελάτης είναι ότι μπορείτε να παρακολουθείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας και να χρησιμοποιήσετε ήδη αποθηκευμένες διευθύνσεις αποστολής χωρίς να τις ξαναγράφετε.

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω του καταλόγου προϊόντων ή της αναζήτησης στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή μέσω των προσφορών που εμφανίζονται στην κύρια ιστοσελίδα μας.

Προσθέστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι μέσω του συνδέσμου [Αγορά] πάνω στα προϊόντα. Στη σελίδα του καλαθιου θα δείτε την λίστα προϊόντων που υπάρχουν στο καλάθι σας και θα κάνετε αλλαγές στις ποσότητες αν θέλετε.

Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας πατήστε στο σύνδεσμο [Καλάθι - Ταμείο] που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία των ιστοσελίδων μας και από τη σελίδα του Καλαθιού επιλέξτε "Ταμείο - Ολοκλήρωση Παραγγελίας" για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Στην επόμενη σελίδα θα σας ζητηθούν τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης για να ολοκληρώσετε τις αγορές σας. Η παραγγελία σας θα έχει ολοκληρωθεί όταν πατήσετε το τελευταίο κουμπί "Ολοκλήρωση Παραγγελίας" και δείτε τη σελίδα που επιβεβαιώνει την παραγγελίας και σας ευχαριστεί.

Μόλις λάβουμε την ολοκληρωμένη παραγγελία θα λάβετε e-mail που θα επιβεβαιώνει τα στοιχεία της παραγγελίας σας και τα προϊόντα που παραγγείλατε. Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου.

 

2. Μέσω E-mail

Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας με e-mail στο [email protected], αναφέροντας οπωσδήποτε τα παρακάτω:
- Το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση σας
- Τη λίστα με τα προϊόντα που επιλέξατε
- Τον τρόπο πληρωμής και αποστολής της παραγγελίας

Προσοχή: πριν την εκτέλεση οποιαδήποτε παραγγελίας μέσω e-mail είναι απαραίτητο να απαντήσουμε εμείς στο e-mail σας για να επιβεβαιώσουμε τα προϊόντα και τα στοιχεία σας. Αν δεν υπάρξει τέτοια επικοινωνία από μας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, είναι πιθανό η παραγγελία σας να μην έχει παραληφθεί από μας (π.χ. το e-mail να δηλώθηκε ως ανεπιθύμητο και να διαγράφηκε). Σε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε ξανά μαζί μας.

 

3. Μέσω Τηλεφώνου

Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο (+30) 281 810 8100, Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 19:00.

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς.

Έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας, χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα η αποστολή της. Αν μας έχετε δώσει το e-mail σας θα γνωρίζετε ποιά είναι η στιγμή αυτή, διότι θα σας ενημερώσουμε με e-mail για την αποστολή της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που η ακύρωση της παραγγελίας γίνει μετά την έναρξη της αποστολής και πριν την παραλαβή, επιβαρύνεστε με τα ταχυδρομικά έξοδα, έξοδα επιστροφής από τη μεταφορική και τυχόν έξοδα αντικαταβολής (αν έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή). Αφού αφαιρεθούν τα παραπάνω, το υπόλοιπο ποσό της παραγγελίας θα σας επιστραφεί εντός 30 ημερών.

Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει ήδη την παραγγελία δεν είναι δυνατό να γίνει ακύρωση της παραγγελίας χωρίς επιστροφή των προϊόντων. Δείτε παρακάτω για τη διαδικασία επιστροφής προϊόντων.

Έαν έχετε καταθέσει το ποσό σε τραπεζικό λογαριασμό ή έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας ή Paypal, μετά την ακύρωση της παραγγελίας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας προκειμένου να μας δώσετε τα στοιχεία του δικού σας τραπεζικού λογαριασμού ώστε να σας επιστραφεί το ποσό σε αυτόν, μείον τραπεζικά έξοδα (αν υπάρχουν). Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών.

 

Επιστροφή Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 10 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία που τα παραλάβετε, με επιβάρυνση το κόστος επιστροφής τους.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί / παραμορφωθεί η συσκευασία τους ή να έχει χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί το περιεχόμενο της. Απαραίτητα επίσης για την επιστροφή είναι τα παραστατικά πώλησης, δηλαδή η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Για λόγους υγιεινής τα παρακάτω προϊόντα ΔΕΝ επιστρέφονται:
Eyeliners, Mascara, Lip Gloss, Μάσκαρα Φρυδιών, Βερνίκια (και Βάσεις Βερνίκια, Top Coats Νυχιών, Θεραπείες Νυχιών), Τριχολαβίδες, Νυχοκόπτες, Ψαλιδάκια Νυχιών, Μολύβια Ματιών, Μολύβια Χειλιών, Μολύβια Φρυδιών)

Τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας καλύπτονται απο την πλευρά μας μόνον στην περίπτωση όπου η επιστροφή είναι απαραίτητη λόγω δικού μας λάθους. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η μεταφορά των προϊόντων στην έδρα μας γίνεται με ευθύνη και έξοδα δικά σας.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών απο την στιγμή που θα παραλάβουμε εμείς τα προϊόντα. Τα χρήματα που επιστρέφονται αφορούν το ποσό της παραγγελίας σας χωρίς τα μεταφορικά και τυχόν προμήθειες και έξοδα που έχουν πληρωθεί για την εκκαθάριση της πληρωμής σας (π.χ. από τράπεζα, πιστωτική κάρτα, Paypal, κλπ). Πρίν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, είτε μέσω e-mail είτε τηλεφωνικώς για τις λεπτομέρειες της επιστροφής.

Σε περίπτωση λανθασμένης διαθεσιμότητας ενός προϊόντος, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη, αλλά υποχρεούται είτε να αντικαταστήσει το εν λόγω προϊόν είτε να επιστρέψει την αξία του.

 

Καταστροφή Προϊόντος κατά τη μεταφορά

Σε περίπτωση μερικής ή ολικής καταστροφής ενός ή περισσότερων προϊόντων κατά τη μεταφορά, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει την εταιρεία μας εντός 48 ωρών από τη στιγμή της παραλαβής. Ο πελάτης επίσης υποχρεούται να αποστείλει φωτογραφικό υλικό στην εταιρεία μας στο οποίο να φαίνονται ευκρινώς τα κατεστραμμένα προϊόντα καθώς και το δέμα. Σε περίπτωση αποδεδειγμένης  καταστροφής προϊόντων κατά τη μεταφορά ο πελάτης αποζημιώνεται πλήρως από την εταιρεία μας είτε με νέα αποστολή των προϊόντων, είτε με επιστροφή της αξίας τους.

 

Για περαιτέρω διευκρίνισεις ή πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

  • E-mail: [email protected]
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 281 810 8100 (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 19:00).

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το BestPharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ακυρώνει τους τρόπους παραγγελίας, και τους όρους ακυρώσεων και επιστροφών.